- Jag har en snygg hand och en felmålad

Nu äntligen är alla julklappspengar spenderade på kläder och andra onödiga köp! Handlade två linnen, två nagellack & kräm idag för det sista. Ändå ett bra avslut, fast än jag kommer sakna att kunna köpa vad som än faller mig i smaken med en gång. No more impulsköp, nu är jag fattig och olycklig igen.
Axel kommer snart hit & det blir nog inte mycket mer spännande än att vi ligger och latar oss framför filmer eller nåt hela kvällen. Lucky meeee börjar inte skolan förrän på onsdag så imorgon ska jag sova så länge jag kan. Som ett annat avslut. Nu är julen slut.

Kommentarer
Postat av: säjer ja ente

köpte du kräm för pengarna?

blinkblink

2011-01-10 @ 20:53:56
URL: http://ayh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0