- Opepp på livet och sånt

Lovet har väl inte visat sin roligaste sida än om man får uttrycka sig på så vis. Kan vara för att både hjärtat och hjärtat2 inte är i stan förrän på fredag. Dessutom fick jag reda på att Elsas fölsefezt inte längre ska vara maskerad vilket var väldigt tråkiga nyheter eftersom jag och Amalia redan köpt våra fina indianplagg! Vi får göra en egen maskerad helt enkelt. Ska laga tidig middag med far idag, torsk och potädår!
Här ser jag iallafall inte så opepp ut... så jag tänkte neutralisera inlägget lite så det inte bara blir tråkigt, he-he.

Kommentarer
Postat av: amalia

du ser lite så nittisju-gb:ig på den bilden <3

älskling

2011-02-22 @ 21:32:14
URL: http://ayh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0