- Och så vidare

Efter frustrerande tjut och arga miner har jag fått av min läkpiercing och stoppat in en annan stav i mitt köttiga hål i naveln! Känns hur bra som helst. Och fin var den, tack i efterskott Axel.
Idag känns lite som en söndag. Klockan är över två och jag har egentligen bara spelat piano & ritat resten av tiden jag varit uppe. Drömde för övrigt något så konstigt att jag vaknade av att jag snörvlade i min ensamhet... och jag som är så positivt ser det som ett tecken på att jag iallafall inte tappat känslorna.
Jag ska snart ut en runda (för det är ju så kul i det här vädret) och köpa olivolja. Om ni undrade små hönor.
söt bild på mamma jag gjorde för läääänge sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0