- Fredagsälskling

Fredagen bestod av en egen lägenhet med Axel & sol på balkongen. Det firade vi med disko i vardagsrummet (se bild).
Idag har jag storstädat/rensat/organiserat mitt rum. Har dammat bort den gamla vinterkänslan och nu känns det som vår även inomhus. Snart möter jag upp Axel och så tar vi oss en matbit. Haha, appropå det skulle jag skriva en formell bröllopsinbjudan idag i skolan, och där står det att jag och Axel bjuder alla gäster på häst & vagn till Grand Hotell efter ceremonin och äter lyxbuffé. Kom och tänka på det, hade inte med saken att göra. Jag låter det vara så & tar nu farväl.

Kommentarer
Postat av: amalia

SÅ TAR VI OSS EN MATBIT



shit du har blivit tant olivia hur ska detta sluta

2011-04-11 @ 19:34:52
URL: http://ayh.blogg.se/
Postat av: mr discodance

älskar dig fastän du lägger upp fula bilder på mig

2011-04-12 @ 15:26:03
URL: http://vandalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0