- Jag är så dålig på att planera

En förmiddag på stan med flatisen för att leta kalaskläder till nyår. Vi hittade ingenting mer än ett datorfodral(skydd??) till mig & en present till claudia. Måste alltså vara lite kreativ med det jag har i min garderob buhuhuhuhuhu jaja det ska nog fungera någorlunda, annars får jag väl springa ut en snabbis imorgon också. Fan, borde köpt nåt på nordstan när jag var i göteborg, men jag ska inte klaga, jag shoppade rätt mycket ändå.
Jag hade gärna spenderat nyår i höör med axl tulip, men istället blir det saknat folk & förmodligen lite nytt. Ändå rätt najzzz.

söta

Kommentarer
Postat av: anna

du borde spendera nyår med din pojkvän!

2010-12-31 @ 12:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0